markvanderpijll reislogger.nl

Mark in Zuidoost-Azië

Nederlandse stad in Maleisië. Nou ja, vroeger dan. 27 mei 2015 - Melaka. Tsja, eigenlijk heb ik over de week op de Perhentian Islands niet zo gek veel te vertellen. Zon, heldere blauwe zee, strand, relaxen en dat een paar keer herhalen. Klinkt saai, maar was best lekker na zoveel rondreizen! Na de kleine week relaxen hebben we de nachtbus gepakt naar Melaka. Nou, daar is dan ook alles mee gezegd. Wat een verschrikking zeg! Naast het bezoeken van de Nederlandse plaatsen zijn we hier nog naar de bios gewee.

OVERVIEW

The domain markvanderpijll.reislogger.nl currently has a traffic ranking of zero (the smaller the superior). We have analyzed twelve pages within the site markvanderpijll.reislogger.nl and found two websites referring to markvanderpijll.reislogger.nl.
Pages Parsed
Links to this site

MARKVANDERPIJLL.REISLOGGER.NL TRAFFIC

The domain markvanderpijll.reislogger.nl has seen varying amounts of traffic within the past the year.
Traffic for markvanderpijll.reislogger.nl

1 week
1 month
3 months
All time
Traffic ranking (by month) for markvanderpijll.reislogger.nl

Last Year
Traffic ranking by day of the week for markvanderpijll.reislogger.nl

All time
Last Month

LINKS TO WEBSITE

Reislogger Reisblog maken met reisverhalen, fotos, videos kaart

Vandaag hoppen we naar het eiland Ko Samui. We worden om 10 uur opgehaald, hebben de boot van 11 uur en stappen anderhalf uur later van boord. Hier begint de onderhandeling met de taxichauffeurs. Geschreven op 11 augustus 2015 door Antoinette Epping. Geschreven op 13 augustus 2015 door Miriam Judith Rowan Amy. Jaa mensen, ik heb op een olifant gereden en ik ga het nooit meer weer doen! 1e dag in Athene.

WHAT DOES MARKVANDERPIJLL.REISLOGGER.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of markvanderpijll.reislogger.nl Mobile Screenshot of markvanderpijll.reislogger.nl Tablet Screenshot of markvanderpijll.reislogger.nl

MARKVANDERPIJLL.REISLOGGER.NL SERVER

We discovered that the main page on markvanderpijll.reislogger.nl took one thousand one hundred and fifty-six milliseconds to stream. We could not find a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site not secure.
Load time
1.156 sec
SSL
NOT SECURE
IP
37.34.61.185

BROWSER IMAGE

SERVER SOFTWARE

We discovered that this website is weilding the Apache/2 server.

HTML TITLE

Mark in Zuidoost-Azië

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain markvanderpijll.reislogger.nl states the following, "Nou ja, vroeger dan." I observed that the website said " 27 mei 2015 - Melaka." They also stated " Tsja, eigenlijk heb ik over de week op de Perhentian Islands niet zo gek veel te vertellen. Zon, heldere blauwe zee, strand, relaxen en dat een paar keer herhalen. Klinkt saai, maar was best lekker na zoveel rondreizen! Na de kleine week relaxen hebben we de nachtbus gepakt naar Melaka. Nou, daar is dan ook alles mee gezegd. Wat een verschrikking zeg! Naast het bezoeken van de Nederlandse plaatsen zijn we hier nog naar de bios gewee."

ANALYZE MORE WEBSITES

Patricias reisblog

Mijn laatste reisverhaal typ ik vanuit Nederland! Ruim een week geleden ben ik geland op Schiphol. Wat is het hier koud! Het vorige verhaal eindigde in Bangkok, dus daar zal ik nu verder gaan. Bangkok was veel leuker dan ik had verwacht! Alleen zat ik na de pad thai, salade met springrolls en soep toch echt wel vol. En toen kwamen de hoofdgerechten en het toetje nog. Na de cursus kregen we een kookboek mee naar huis, dus ik kan nu thuis ook Thais gaan koken. En nu dus weer hi.

RaPPerqirL x - rapperqirl - Blogcu.com

ArkadaşLar cenkleherseyyy de soruları bildim için hediye kazandım;harika bi hediye saol. Üye blogların içeriğinden blog yazarları sorumludur.

slm. - rapxgirls - Blogcu.com

ÇOK OLMADI JNM KUSURA BAKMA - Resmin normal hali için tıklayınız. ARKADAŞLAR, SİTESİ OLANLARA BANNER TABLO VB. Üye blogların içeriğinden blog yazarları sorumludur.

ROCKÇLAR HOŞGELDİNİZ - rockcikizz - Blogcu.com

Üye blogların içeriğinden blog yazarları sorumludur.

Bjorn, Anja en Morten Roobols reisblog

10 augustus 2014 - Kuala Lumpur. Na het ontbijt gaan we nog even naar de kamer. Ook zien we uiteraard de petronas twin towers en de KL tower. We stappen uit bij de shopping malls en lopen een stukje naar een mall die we nog niet hadden gezien. Na een paar uur in de shoppingmalls lopen we naar China Town. Daar besluiten we, na wat do.