codakari reislogger.nl

Colinda, Danielle, Karlijn, Riannes reisblog

Colinda, Danielle, Karlijn, Riannes reisblog. Kaasmarkt Alkmaar, dag 4. 1 mei 2015 - Alkmaar. Vrijdag 1 mei was onze laatste dag van de werkweek. Na het ontbijt hebben we onze koffers ingepakt en de kamers opgeruimd. Daarna vertrokken we richting de kaasmarkt in Alkmaar. Daar kregen we een rondleiding door een gids van de VVV Alkmaar, ze heeft ons veel verteld over het ontstaan van Alkmaar en hoe je dat nu nog terug kunt vinden. Groetjes Colinda, Daniëlle, Karlijn en Rianne. Kaasmarkt Alkmaar, dag 4.

OVERVIEW

The domain codakari.reislogger.nl currently has a traffic ranking of zero (the smaller the superior). We have analyzed twelve pages within the site codakari.reislogger.nl and found two websites referring to codakari.reislogger.nl.
Pages Parsed
Links to this site

CODAKARI.REISLOGGER.NL TRAFFIC

The domain codakari.reislogger.nl has seen varying amounts of traffic within the past the year.
Traffic for codakari.reislogger.nl

1 week
1 month
3 months
All time
Traffic ranking (by month) for codakari.reislogger.nl

Last Year
Traffic ranking by day of the week for codakari.reislogger.nl

All time
Last Month

LINKS TO WEBSITE

Reislogger Reisblog maken met reisverhalen, fotos, videos kaart

Vandaag hoppen we naar het eiland Ko Samui. We worden om 10 uur opgehaald, hebben de boot van 11 uur en stappen anderhalf uur later van boord. Hier begint de onderhandeling met de taxichauffeurs. Geschreven op 11 augustus 2015 door Antoinette Epping. Geschreven op 13 augustus 2015 door Miriam Judith Rowan Amy. Jaa mensen, ik heb op een olifant gereden en ik ga het nooit meer weer doen! 1e dag in Athene.

WHAT DOES CODAKARI.REISLOGGER.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of codakari.reislogger.nl Mobile Screenshot of codakari.reislogger.nl Tablet Screenshot of codakari.reislogger.nl

CODAKARI.REISLOGGER.NL SERVER

We discovered that the main page on codakari.reislogger.nl took one thousand one hundred and eighty-seven milliseconds to stream. We could not find a SSL certificate, so in conclusion our web crawlers consider this site not secure.
Load time
1.187 sec
SSL
NOT SECURE
IP
37.34.61.185

BROWSER IMAGE

SERVER SOFTWARE

We discovered that this website is weilding the Apache/2 server.

HTML TITLE

Colinda, Danielle, Karlijn, Riannes reisblog

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain codakari.reislogger.nl states the following, "Colinda, Danielle, Karlijn, Riannes reisblog." I observed that the website said " Kaasmarkt Alkmaar, dag 4." They also stated " 1 mei 2015 - Alkmaar. Vrijdag 1 mei was onze laatste dag van de werkweek. Na het ontbijt hebben we onze koffers ingepakt en de kamers opgeruimd. Daarna vertrokken we richting de kaasmarkt in Alkmaar. Daar kregen we een rondleiding door een gids van de VVV Alkmaar, ze heeft ons veel verteld over het ontstaan van Alkmaar en hoe je dat nu nog terug kunt vinden. Groetjes Colinda, Daniëlle, Karlijn en Rianne. Kaasmarkt Alkmaar, dag 4."

ANALYZE MORE WEBSITES

Het grote avontuur op Curaçao

26 november 2015 - Curaçao. Deze week zit ik al weer drie maanden op het eiland. Ik ben over de helft. De tijd vliegt en tegelijkertijd voelt het alsof ik hier al heel lang ben. Het is inmiddels al weer een tijdje geleden dat ik mijn laatste blog geschreven heb. In de tussentijd heeft mijn lieve vriendinnetje Iris, samen met Anne, mij een bezoek gebracht, dus ik had ook een weekje vakantie! Word ik verliefd op het eiland? Nee, ik ben niet levensmoe zoals velen mij hier vrag.

Lisa Tanjas reisblog

Vrijdag Kaasmarkt Alkmaar en alweer naar huis! 1 mei 2015 - Almelo. Nou, dit was alweer onze laatste dag van een geweldige werkweek. Na een paar dagen gezelligheid met de hele groep, super leuke activiteiten en het heerlijke avondeten werd Alkmaar de afsluiter van de dag. Spullen ingepakt, uitgecheckt en klaar voor Alkmaar. Eenmaal aangekomen in Alkmaar, met prachtig weer, was het aardig druk! Na nog even lekker geshopt te hebben met Tanja Desi en Marlou zit deze leuke dag er alweer op. De hele week zit .

Danielle en Marks reisblog

11 juni 2016 - Almelo. Dit reisblog is gemaakt met Reislogger. Wil je ook een gratis reisblog.

Richard Zonnebelds reisblog

Het blijkt wel dat, als je eenmaal in die flow zit van het fietsen elke dag, dan gaat het schrijven vanzelf. Het besef dat je blog nog wacht, word voor een tweede keer op een prettige manier verstoord, als Karin weer in Rome is aangekomen. Onze midweek daar is heel snel gegaan en nu ik weer een dag thuis ben, wil ik het alsnog graag afsluiten. Totaal 26 fietsdagen en 2100 kilometer.

Fietsen naar Frankrijk

15 juni 2016 - Den Bosch. Dit stukje schrijf ik thuis vanaf de bank. Gisteravond ben ik weer thuisgekomen. De reis verliep voorspoedig, de dag daarvoor heeft me nog aardig wat stress opgeleverd. Het is weer wennen om thuis te zijn, maar ook heel fijn en vertrouwd. Heerlijk om alle mensen om me heen weer te kunnen verstaan, heerlijk om in mijn eigen bed te slapen. Het fietsen, het kamperen en het goede weer mis ik nu al. Ha ha Welkom thuis Rob. Enneh het is hier ook goed weer hoor! .